Menu
Szukaj
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
EMBRYOLISSE

EMBRYOLISSE Pielęgnująca Maskara do Rzęs 8ml

0.00 (Oceny: 0 Recenzje: 0) Przejdź do sekcji Opinie
76,93 zł
Cena regularna: 109,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 109,90 zł
szt.
Dostępność:
na wyczerpaniu
Czas wysyłki: 48 godzin

Opis

Embryolisse wydobyło najważniejsze właściwości z olejku rycynowego, tworząc nowość – maskarę, która podkreśla i pielęgnuje rzęsy za pomocą jednego gestu.

Dodatkowo  w jej składzie znajdziemy aż 98% składników pochodzenia naturalnego.

Formuła jest wzbogacona o olejek rycynowy, który wzmacnia i chroni rzęsy.

Szczoteczka, wykonana z fasoli rycynowej, zamknięta w ekologicznym opakowaniu zapewnia idealne podkreślenie każdej rzęsy, bez efektu grudek.

Efekty: intensywnie czarne, naturalnie wzmocnione i podkręcone rzęsy.

Kluczowe korzyści, wynikające ze stosowania:

  • wzmocnienie i ochrona rzęs,
  • naturalny efekt bez powstawania grudek,
  • podkreślone, intensywne spojrzenie.

__________________________________________________________

INCI:

Aqua (Water). Ci 77499 (Iron Oxides). Hydroxypropyl Starch. Glyceryl Stearate. Copernicia Cerifera Cera (Carnauba Wax). Ricinus Communis (Castor) Seed Oil. Glyceryl Behenate. Dextrin Isostearate. Oleic/Linoleic/Linolenic Polyglycerides. Propanediol. Helianthus Annuus Seed Cera (Sunflower Wax). Candelilla/Jojoba/Rice Bran Polyglyceryl-3 Esters. Microcrystalline Cellulose. Olea Europaea (Olive) Oil Unsaponifiables. Cetearyl Alcohol. Sodium Stearoyl Lactylate. Benzyl Alcohol. Glyceryl Stearate. Tocopherol. Cellulose Gum. Rhus Verniciflua Peel Cera (Wax). Shorea Robusta Resin. Glycine Soja (Soybean) Oil. Sodium Hydroxide. Dehydroacetic Acid.
__________________________________________________________

Ma wegański skład.

EMBRYOLISSE jest cruelty free, nie ma powiązań z testami na zwierzętach.

__________________________________________________________

Pojemność: 8 ml

Opinie

0.00
Liczba ocen: 0
Oceń i opisz

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.