Menu
Szukaj
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
HAGI

HAGI Energetyzujący żel do mycia ciała – Whisky Barber 300ml

0.00 (Oceny: 0 Recenzje: 0) Przejdź do sekcji Opinie
28,00 zł
Cena regularna: 40,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 32,00 zł
szt.
Dostępność:
średnia ilość
Czas wysyłki: 48 godzin

Opis

 

Zacznij dzień lub przygotuj się na noc w doborowym towarzystwie z dodatkową energią, która została ukryta w naturze! Poznaj nowy żel do mycia ciała dla mężczyzn o mocnym charakterze.

Żel do mycia ciała Whisky Barber to wyjątkowa formuła dbająca o potrzeby męskiej skóry. Nieważne czy wybierasz szybki prysznic czy długą kąpiel naturalne składniki dokładnie oczyszczą i dadzą Ci powera. Zadziorny zapach to połączenie dymnych nut oraz słodyczy i drzewa sandałowego.

Nasz żel do mycia ciała zawiera:

  • kojący i łagodzący pantenol,
  • regenerujący i łagodzący sok z aloesu,
  • wspierający naturalny mikrobom prebiotyk,
  • odżywczy ekstrakt z szyszek chmielu.

__________________________________________________________

INCI:

Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Decyl Glucoside, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice, Panthenol, Humulus Lupulus (Hop) Extract, Inulin, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, Pinus Sylvestris (Pine) Leaf Oil, Aniba Rosaeodora (Rosewood) Oil, Sodium Chloride, Citric Acid, Phytic Acid, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Pogostemon Cablin Oil*, Pelargonium Graveolens Flower Oil*, Eugenia Caryophyllus Oil*, Pinene*, Linalool*, Tetramethyl Acetyloctahydronaphthalenes*, Eugenol*, Citronellol*, Turpentine*, Benzyl Alcohol*. *contains allergens / zawiera alergeny.

__________________________________________________________

Ma wegański skład.

Hagi jest cruelty free, nie ma powiązań z testami na zwierzętach.

__________________________________________________________

Pojemność: 300 ml

Opinie

0.00
Liczba ocen: 0
Oceń i opisz

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.